Keuzefilm in Filmtheater Voorschoten

19 januari 2018

Beste ouders, verzorgers,

Ook dit jaar organiseert de stichting film theater Voorschoten keuzefilms voor de 3 hoogste groepen van de basisschool. Onze bioscoop is gevestigd in het cultureel centrum in Voorschoten aan de prinses Marijkelaan.
Dat werkt als volgt: De kinderen mogen eerst zeggen welke film ze graag willen zien, daarvan maken we een shortlist van 3 films. De kinderen ontvangen een stemformulier met daarop de 3 films, de stemmen gaan in de stembus, ze kijken welke film de meeste stemmen heeft  en die draaien we dan.  Natuurlijk hopen we dat ze allemaal naar de film komen die ze gekozen hebben. Ze moeten zich dan inschrijven voor op de lijst op school en betalen aan de kassa in bioscoop op de avond van de film. Daarbij krijgen ze korting op de toegangsprijs €5,- ipv €6,- (exclusief een eventuele 3D bijdrage, afhankelijk van de film)
Let op: De filmavond is een reguliere voorstelling onder verantwoordelijkheid van Stichting Kinderfilmtheater  Voorschoten en er zal dus geen begeleiding zijn vanuit de school. Het bezoek aan de bioscoop  gebeurt op eigen gelegenheid en voor eigen verantwoording. Als er enkele dagen voor de voorstelling nog plaatsen beschikbaar zijn dan kunnen kinderen van andere klassen/scholen een kaartje kopen  via onze website.
De keuzefilm voor de Vos Multatulilaan is op vrijdag 16 februari om 19:00 uur.

Vriendelijke groet, namens Stichting Kinderfilmtheater Voorschoten,

Els van der Peet, Ria van der Peet, Ralph Donners