Reminder Nieuwe leden OR Ter Lips

16 juni 2017

Wederom gaat een aantal OR leden aan het eind van dit schooljaar de OR verlaten en zijn wij op zoek naar enthousiaste nieuwe leden (m/v) om het team te komen versterken. Lijkt het je leuk om op deze manier een bijdrage te leveren aan een leuke schooltijd voor de kinderen, meld je dan (met een korte beschrijving en motivatie) per mail aan bij Esther Boef (ecboef@yahoo.com). Gemiddeld eens per 6 weken hebben we OR overleg op school en ben je betrokken bij tenminste 2 projecten (meer mag altijd ;-)  ). Elk project kent minimaal 2 OR leden en een leerkracht. Op het eerste OR overleg van het nieuwe schooljaar kan je opgeven aan welke projecten je wilt deelnemen. De sluitingsdatum voor het aanmelden is woensdag 21 juni, zodat wij in de daaropvolgende week de aanmeldingen kunnen doornemen en indien er meer aanmeldingen dan plaatsen zijn, kunnen stemmen. We streven naar twee nieuwe leden. Uiterlijk 30 juni krijgen de geïnteresseerden bericht.

Ga voor meer informatie over de ouderraad naar onze website www.obsdevos.nl. Onder het kopje OR staat de pagina van de OR Ter Lips. Hier vind je o.a. informatie over de samenstelling en activiteiten van de OR. Wij hopen op veel aanmeldingen!!