Bezoek schoolfotograaf

12 oktober 2018

De schoolfotograaf komt donderdag 18 oktober op Ter Lips en vrijdag 19 oktober op de Multatulilaan foto’s nemen van alle kinderen en groepen.
De broertjes/ zusjes foto en de foto’s van leerlingen samen met broertjes en zusjes die niet op school zitten, worden op dinsdag 30 oktober op de locatie Ter Lips en op 7 november op de locatie Multatulilaan gemaakt.
Als u wilt dat uw kinderen op de foto gaan met een broertje of zusje dat niet bij ons op school zit, kan dat voor Ter Lips op 30 oktober tussen 15.00 uur tot 16.00 uur
Voor de locatie Multatulilaan kan dit op woensdag 7 november tussen 12.00 uur en 13.30 uur.
U kunt zich hiervoor inschrijven t/m 19 oktober ( locatie Ter Lips) of t/m 2 november op de lijst die op het prikbord bij de ingangen hangt.
Als u hiervoor kiest, dan wordt er geen aparte foto van de broertjes of zusjes die wel al op school zitten, gemaakt.
Als u niet na schooltijd komt, hoeft u niets te doen en regelt de school dat broertjes en zusjes op de locatie gefotografeerd worden.
De fotograaf geeft als tip dat vrolijk gekleurde kleding het goed doet op de foto’s!