CJG-webinar Alleenstaand opvoeden

8 juni 2018

864.png

Ben jij een alleenstaande ouder en wil je weleens deelnemen aan een webinar dat niet gaat over gezinnen met 2 opvoeders? Dit webinar zit vol eyeopeners, voorbeelden en veel praktische tips over het alleenstaand opvoeden.

Bij een webinar kun je als ouders op een afgesproken dag en tijd vanuit huis via internet inloggen op een live video/chatsessie over een bepaald onderwerp. Jij ziet hen, zij zien jou niet.

Dit webinar wordt verzorgd door Tischa Neve, kinderpsycholoog en opvoedkundige, ook bekend van het tv-programma Schatjes en van JM voor ouders.

Als je er in je eentje voor staat in huis, dan kan opvoeden lastig en pittig zijn. In je eentje keuzes maken, niemand om het stokje even aan over te geven als je het zwaar hebt of om mee te sparren ...

Tijdens dit webinar vertelt Tischa alles over het alleenstaand opvoeden: Waar loop je tegen aan? Hoe ga je om met pittig gedrag? Hoe ga je om met een eventuele andere visie van de andere ouder van de kinderen als je de zorg deelt? Hoe zorg je ervoor dat je het redt in je eentje? Hoe zorg je goed voor jezelf en van daaruit voor je gezin?

Aanmelden:

Meld je snel aan via deze link om bij dit gratis webinar bomvol inspiratie en tips te zijn!