Hoefijzer trefbaltoernooi groepen 6

8 februari 2019

Zoals u weet, heeft groep 6 een hoefijzer trefbaltoernooi. Dit toernooi wordt gehouden op dinsdag 12 februari in sporthal De Vliethorst te Voorschoten. De kinderen moeten daar om 9.00 uur aanwezig zijn en de eerste wedstrijd begint om 09.15 uur.
De sportkleding krijgen de kinderen een dag van te voren van de leerkracht. Deze kleding hoeft niet gewassen te worden, dit wordt op school gedaan. Wilt u de kleding maandag 12 februari weer op school laten inleveren?
De kinderen zijn verplicht sport- of gymschoenen dragen. Het is verboden om op de tribune te eten en te drinken, ook voor de supporters. Dat mag alleen in de kantine. Geef uw kind een lunch en wat te drinken mee.
De prijsuitreiking is rond 13.30 uur en de dag is ongeveer om 14.00 uur afgelopen, de kinderen mogen dan naar huis. Als uw kind niet alleen van en naar de sporthal kan/mag, neem dan contact op met de leerkracht. U bent uiteraard van harte uitgenodigd de teams aan te moedigen!