Informatiebrief Zomerschool

22 juni 2018

JES-Rijnland-Logo.jpg

Beste ouder/verzorger,

Uw kind heeft vandaag gehoord over het programma Zomerschool van JES Rijnland. Zomerschool is bedoeld voor kinderen die in september naar groep 7 of groep 8 gaan. Zomerschool is een leuke en leerzame invulling van de zomervakantie. Samen met andere nieuwsgierige kinderen leert uw kind in een week tijd veel over het thema ‘Genetische Manipulatie’ en/of ‘Reclame’. De kinderen doen veel nieuwe kennis op, leren o.a. mooie woorden, oefenen met presenteren en het geven van hun mening. Op woensdag is er een excursie en vrijdag wordt de week afgesloten met een presentatie voor ouders.

Uw kind kan 1 week meedoen aan Zomerschool. Als er plek is, kan uw kind eventueel twee weken meedoen.

programma-JES.jpg

Wilt u uw kind opgeven voor Zomerschool?
Vul het aanmeldformulier in en lever deze zo snel mogelijk in (vóór 15 juni) bij de leerkracht van uw kind. De selectie kinderen voor Zomerschool wordt gedaan door JES in overleg met de leerkracht van uw kind.

Met vriendelijke groet,
Zeynep Uslu & Rosa Jehee