Inzamelactie bibliotheek ter Lips

5 juli 2019

Zoals jullie hebben gemerkt wordt de schoolbibliotheek onder handen genomen en zijn er heel veel oude boeken weggedaan. Nu willen wij graag de boeken weer aanvullen en daar hebben we uw hulp bij nodig.
Wellicht heeft u thuis nog boeken staan waar uw kinderen nu te groot voor zijn of die uw kinderen al uit hebben? Zou u die boeken dan willen doneren aan onze schoolbibliotheek?
We zoeken boeken voor de groepen 3 t/m 8. Het boek moet er nog wel goed uitzien en niet ouder zijn dan 5 jaar.
De boeken kunnen worden ingeleverd bij de leerkracht.
Wij hopen weer een mooi boekenaanbod te kunnen neerzetten de komende tijd zodat er door de groepen fijn gelezen kan worden.

Alvast enorm bedankt !

Miranda (Finn in groep geel en Luuk in groep 7) en Marije (Frederique in groep 6 en Lizette in groep 4)