Jaarvergadering Ouderraad Ter Lips, welkom!

18 oktober 2019

datum: 30 oktober

Nieuwgierig naar de activiteiten die de ouderraad samen met de leerkrachten organiseert voor alle leerlingen van Ter Lips? Kom dan naar onze jaarvergadering op woensdag 30 oktober om 20 uur! We vertellen je wat we in het vorige schooljaar hebben georganiseerd, waar de ouderbijdragen aan zijn besteed en wat er op de planning staat voor het komende schooljaar.
Nu al nieuwsgierig? Stuur een mail naar tlor@obsdevos.nl en wij sturen je alvast het jaarverslag op. De jaarstukken zijn na de herfstvakantie ook ter inzage op school.

Wat doet de ouderraad?
De ouderraad Ter Lips bestaat uit een enthousiaste groep ouders die zich namens alle ouders samen met de teamleden (leerkrachten) bezighoudt met het organiseren van activiteiten als Sinterklaas, Kerst, de talenten-/playbackshow, sport- en speldagen en de avondvierdaagse. Al deze activiteiten en de kosten voor extra schoolmaterialen worden betaald uit de speciaal hiervoor bestemde vrijwillige ouderbijdragen. Deze wordt dan ook erg gewaardeerd! De ouderraad komt ongeveer elke zes weken bij elkaar om alle activiteiten te organiseren. Deze vergaderingen kun je ook altijd bijwonen.

Kan ik als ouder ook meehelpen?
Jazeker! Bij al deze leuke activiteiten zullen wij regelmatig een beroep doen op ouders om mee te helpen, zodat we net iets meer voor de kinderen kunnen organiseren. Alle hulp wordt heel erg gewaardeerd, dus voor vragen en aanmeldingen kun je altijd contact opnemen met een van de leden van de ouderraad of via tlor@obsdevos.nl.