Kennismaking met de Ouderraad VOS Multatulilaan

22 september 2017

De Ouderraad van locatie Multatulilaan bestaat uit een enthousiaste groep ouders die zich samen met de teamleden (leerkrachten) bezighoudt met het organiseren van activiteiten, zoals Sinterklaas, Kerst, de talenten-/playbackshow, sport- en speldagen en de avondvierdaagse. Al deze activiteiten en de kosten voor extra schoolmaterialen worden betaald uit de vrijwillige ouderbijdrage. Zonder deze inkomsten kunnen we als OR niets.

Jaarvergadering op 11 oktober
Om alle activiteiten te organiseren komt de Ouderraad regelmatig bijeen om te overleggen. Een keer per jaar is er een openbare jaarvergadering. Dit jaar vindt de jaarvergadering plaats op woensdag 11 oktober om 20:00 uur; vanaf 19:45 uur inloop met kop koffie en thee.
Hierbij nodigen wij alle ouders van harte uit bij deze jaarvergadering aanwezig te zijn. Een week voor de jaarvergadering liggen de jaarstukken ter inzage op school. Indien u zich aanmeldt via mlor@obsdevos.nl krijgt u de stukken per mail toegestuurd.
Alle andere bijeenkomsten van de Ouderraad zijn op verzoek eveneens toegankelijk.

Activiteiten in 2017-2018

In het komende schooljaar verzorgt of ondersteunt de Ouderraad de volgende activiteiten:
Kinderboekenweek
Sinterklaasfeest
Kerstactiviteiten
Open podium – Verkleedfeest
Paasontbijt
Spelletjesdag groep 1 t/m 4
Avondvierdaagse
Suikerfeest
Eindfeest
Musical groep 8

De Ouderraad bestaat dit jaar uit:
Hanife Cakiroglu
Laurien van Dijk
Sabine van Dijken
Renee Dijksterhuis
Carolyn Van Es-Vines
Cynthia van Ewijk
Robin van der Flier
Thorsten Hoogstad
Shelley Margetson, penningmeester
Sandra Redegeld
Thijs Rottier
Francis van der Schalk
Guerite Smallenburg, voorzitter
Rudy Spruitenburg, secretaris
Emilie Vergne
Anke Verlinden
Philippine van de Weerd-Boswijk

Namens het team: Astrid Velzel

Hulp zeer welkom
Bij al deze leuke activiteiten zullen wij regelmatig een beroep doen op alle ouders om mee te helpen, zodat we net iets meer voor de kinderen kunnen organiseren. Alle hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Vragen? U kunt voor informatie natuurlijk altijd contact opnemen met een van de leden van de ouderraad. U kunt ook mailen naar: mlor@obsdevos.nl.