Keuzefilm  in Filmtheater Voorschoten

10 mei 2019

Beste ouders, verzorgers,

Ook dit jaar organiseert de stichting filmtheater Voorschoten keuzefilms voor de 3 hoogste groepen van de basisschool. De keuzefilm voor basisschool De Vos Ter Lips is op vrijdag 17 mei om 19:00 uur.

De kinderen stemmen op school op de films en we draaien de film met de meeste stemmen. Natuurlijk hopen we dat ze allemaal naar de film komen die ze gekozen hebben. Ze kunnen een plekje reserveren op de reserveringslijst op school en betalen aan de kassa in de bioscoop. Een kaartje kost €7,- (of €8,- bij 3D) en dat is inclusief pauzedrankje met wat lekkers. Voor ieder kind is er een pakje Capri Sun met een zakje chips, snoep of popcorn naar keuze. Daarnaast kunnen de kinderen ook gewoon wat kopen aan de bar. Aan de kassa graag contant betalen of, nog liever, met PIN.

Let op: De filmavond is een gewone voorstelling onder verantwoordelijkheid van Stichting Filmtheater Voorschoten. Er is geen begeleiding vanuit school.

De kinderen kunnen deze week kiezen uit de volgende films:

1.    Corgi (NL, 3D)

2.    Cats op zoek naar Kattopia (NL, 3D)

3.    Circus Noël feel the Magic (NL, 2D)

Vriendelijke groet, namens Stichting Filmtheater Voorschoten,

Emma Knaap, Els van der Peet, Ria van der Peet, Ralph Donners