Oproep voor Suikerfeest op de Multatulilaan

9 juni 2017

De VOS-leerlingen rollen van het ene feest naar de volgende schoolactiviteit: Verkleedfeest, Paasontbijt, Koningsspelen, de Avond4daagse komt er aan, en nu ook al nadenken over het Suikerfeest? Jazeker, want voor het eerst in jaren is het weer Suikerfeest buiten de schoolvakantie, dus daar gaan we wat aan doen, zodat ook de kinderen die niet weten wat het Suikerfeest is iets mee krijgen van de achtergronden, en alle kinderen het samen feestelijk kunnen beleven. De datum staat weliswaar nog niet vast maar wordt waarschijnlijk  maandag 26 juni. De Ouderraad vraagt daarom aan alle ouders die hier verstand van hebben of zij willen helpen door een traditionele, feestelijke traktatie te verzorgen. Graag hiervoor aanmelden bij de docenten.

Op de locatie Ter Lips wordt er ook aandacht besteed aan dit feest. Een aantal moeders van school zorgen tevens voor een kleine tractatie.