Ouders Langs de Lijn

11 september 2018

Het Centrum voor Jeugd en Gezin (CJG) organiseert op 20 september 2018 een webinar over Ouders langs de lijn. Dit webinar zit vol eyeopeners, voorbeelden en veel praktische tips over hoe ouders hun kind(eren) kunnen helpen om sportief, respectvol en met plezier te sporten! En hen bewust te maken over de impact van hun gedrag op het sportveld.

Dit gratis webinar wordt gegeven door Tischa Neve, bekende kinderpsycholoog en opvoedkundige. Het is bedoeld voor alle ouders met een sportend kind, coaches en trainers.

We stellen het zeer op prijs als u de ouders van uw leerlingen en uw medewerkers op dit webinar wilt attenderen.
Hierbij stuur ik u een artikel in de bijlage en de link  naar het facebookbericht hierover.