Peace poster wedstrijd groep 8

8 november 2019

Groep 8 heeft meegedaan aan de Peace poster wedstrijd die wereldwijd georganiseerd wordt door Lions club international.

In Voorschoten hebben 5 scholen meegedaan. Daarvan zijn bij elke school 6 kinderen uitgekozen die de mooiste poster hebben gemaakt. Het thema was dit jaar "Reis van de vrede". De mooiste posters hangen in het Museum van Voorschoten. Morgen om 13:45 uur wordt de allermooiste gekozen. Deze poster doet dan mee met de landelijke wedstrijd.
Op de VOS zijn 12 posters uitgekozen die nu in het museum te zien zijn. Op de Multatulilaan zijn dat de posters van Yinte, Roméo, Isabel, Karsten, Belle en Lily.
Op Ter Lips de posters van Lisa, Yanou, Rein, Samantha, Merel en Mats L. We vinden het heel spannend en gaan morgen naar de tentoonstelling. Komen jullie ook?

Groetjes van Lisa en Merel
groep 8T