Schoolvoetbaltoernooi 2018

25 mei 2018

Afgelopen woensdag hebben de jongens en meisjes van de groepen 7 en 8 meegedaan aan het schoolvoetbaltoernooi. Er zijn eerste en tweede prijzen behaald en het was een prima sportmiddag. Dank voor de hulp en het enthousiasme!

Hierbij een stukje van Daan en Owen uit groep 7TL

De jongens van Ter Lips hebben 7 wedstrijden gespeeld met maar 2 doelpunten tegen. Ze hebben 20 goals gemaakt. De spannendste wedstrijd was tegen de Vink, maar die werd met 2-0 gewonnen.
De finale speelden ze tegen het team van de Multatulilaan. Dat was ook heel spannend!
Het jongensteam van Ter Lips is eerste geworden.

De meiden van Ter Lips hebben 4 wedstrijden gewonnen, 2 gelijk gespeeld en 1 verloren. Dat was in de finale. Ze werden tweede.

Het was een leuke middag. Het was lekker weer en de supporters waren enthousiast.

Groetjes van Daan en Owen, groep 7