Sportdag groepen 5/6

2 juni 2017

Op dinsdag 13 juni zal de sportdag plaatsvinden voor alle groepen 5/6. Hieronder een aantal belangrijke zaken over deze dag!

• De kinderen komen om 8.45 uur op de fiets (Ter Lips) of lopend (Multatulilaan) naar school.
  • De leerkrachten en begeleiders fietsen (Ter Lips) of lopen (Multatulilaan) naar de honk- en softbal vereniging Adegeest aan de Admiraal de Ruytersingel.
  • De sportdag begint om 10.30 uur en zal rond 14.00 uur afgelopen zijn.
  • Op de sportvelden mogen de kinderen bij de onderdelen alleen sportschoenen dragen, dus geen schoenen met noppen, geen spikes!(kunstgrasschoenen zijn toegestaan).
  • In verband met alle mogelijke weersomstandigheden is het handig als u de kinderen gepaste kleding mee geeft.
  • Zorg bij warm weer voor zonnebrandcrème en voldoende drinken. De kinderen en hun begeleiders moeten zelf voor hun lunch zorgen. De schoolsportcommissie verstrekt 1 consumptie per leerling en begeleider.

Als de sportdag afgelopen is mogen alle kinderen zelfstandig naar huis. Laat het even weten als de leerkracht de kinderen mee naar school moet nemen. De BSO kinderen gaan in ieder geval mee naar school en worden om 15.00 uur bij de BSO afgeleverd.