Uitnodiging Vlietloop

6 juli 2018

Op de dag van de Vlietloop worden de startnummers per school bij sporthal de Vliethorst uitgedeeld.

De Vlietloop wordt al ruim 30 jaar op de eerste zondag van september in Voorschoten georganiseerd en heeft hierbij de steun van de gemeente Voorschoten. De Vlietloop staat bekend bij de lopers om een goede organisatie.

De start en finish vindt plaats in de misschien wel gezelligste dorpsstraat in Zuid Holland. Sportschool Your Life verzorgt om 11.00 u. de warming up. De Kinderloop is bedoeld voor kinderen van 4 t/m 12 jaar. De kleinsten mogen vergezeld worden door een ouder of begeleider. Kinderen lopen met een startnummer en krijgen na de finish een herinneringsmedaille en een drankje aangeboden.

Naast dat elk kind een medaille ontvangt, willen we met een aantal prijzen de scholen stimuleren om actief mee te doen aan de Vlietloop. Er zijn prijzen beschikbaar voor:

• De 3 snelste jongens en 3 snelste meisjes van alle basisscholen (een echte beker).
  • De school met het grootste aantal deelnemers ontvangt een prijs (bijvoorbeeld een sport en- spelpakket voor op het schoolplein.

Al jarenlang ondersteunen wij als vrijwilligers de organisatie de Vlietloop en onze grote wens is om in 2018 om een grote groep kinderen van de basisscholen in beweging te krijgen bij de Kinderloop van de Vlietloop.

Robert Laan en John van Haasteren; 5 juli 2018
Organisatoren van de Vlietloop.

Contactpersoon: John van Haasteren
Tel.nr.: 06-13652520