Vakantiepas

31 augustus 2018

De makers van de VakantiePas hopen dat u en uw kinderen een geweldige zomervakantie hebben gehad.  Hebben jullie goed gebruik gemaakt van de VakantiePas? Vul dan een kort vragenformulier in op de website VakantiePas.nl. Want met jullie mening en ideeën kunnen ze volgend jaar een nog betere VakantiePas maken! Bovendien verloten ze onder de inzenders 3 keer een weekend in de natuur voor 5 personen en 3 keer 4 vrijkaartjes voor Duinrell. Meteen even doen: VipVel invullen.

Bij de VakantiePas zijn ze nu bezig om een leuk activiteitenaanbod samen te stellen voor de herfstvakantie. Op die activiteiten krijgen kinderen korting als ze lid zijn van de VakantiepasClub. Alle basisschoolkinderen kunnen gratis lid worden op www.vakantiepas.nl. Twee weken vóór elke schoolvakantie krijgt u een e-mail met kortingsbonnen en een link naar de website met alle activiteiten.