Vlietloop

31 augustus 2018

beste ouders ,

Zondag is het weer tijd voor de vlietloop . Misschien heeft u al iets gehoord van uw zoon/dochter of heeft u posters in het dorp zien hangen.
Speciaal voor de kinderen is er om 11:15 uur de kinderloop. Deelname aan de kinderloop is gratis en iedereen krijgt een medaille.
Natuurlijk kunt u met uw kind gezellig mee lopen of komen aanmoedigen op de Voorstraat.
De organisatie wilde dit jaar iets extra's voor de kinderloop doen en hebben voor de school met de meeste deelnemers een sport en spelpakket uitgelooft. Het zou natuurlijk leuk zijn als dit pakket op de Vos terecht komt.
Mocht u nog willen inschrijven dan kan dat via de mail, rbol@obsdevos.nl of zondagochtend  tussen 10:00 uur tot 10:30 uur in sporthal de vliethorst waar ik aanwezig ben om nog in te schrijven en om startnummers uit te delen.

met vriendelijke groet

meester Ruud