Babynieuws van de Multatulilaan

20 september 2019

Duuk
In de zomervakantie, op 23 juli om precies te zijn, is juf Marieke bevallen van een prachtige zoon Duuk. Marieke maakt het net als Duuk goed en geniet van haar verlof. In januari gaat ze weer aan de slag als leerkracht. Tot die tijd is ze ‘slechts’ als ouder op school aanwezig. Velen van u hebben Duuk al in levende lijve mogen aanschouwen, maar onderstaand plaatje (letterlijk en figuurlijk) wilde ik u toch niet onthouden.

2091.png

Benjamin
Sinds afgelopen woensdag, 18 september, is Willem de trotse vader van zoon Benjamin. Moeder en zoon maken het goed en Jill is blij dat ze nu eindelijk grote zus is. Willem is momenteel thuis aan het genieten van zijn prachtige manneke. We verwachten hem in de loop van de volgende week weer op school te zien.

2092.png