Broertje/zusje foto schoolfotograaf

18 oktober 2019

De schoolfotograaf komt dinsdag 29 oktober op Ter Lips en vrijdag 1 november op de Multatulilaan de broertjes/zusjes foto’s nemen.
De datum voor de Multatulilaan is gewijzigd, dit in verband met de Landelijke Stakingsdag voor het Onderwijs op 6 november!
Ook de broertjes/ zusjes foto’s van leerlingen samen met broertjes en zusjes die niet of niet meer op school zitten, worden op deze dagen gemaakt.
Als u hiervan gebruik wil maken, kan dat voor Ter Lips op 29 oktober tussen 15.15 uur tot 16.00 uur
Voor de locatie Multatulilaan kan dit op vrijdag 1 november tussen 8.30 uur en 9.30 uur.
U kan zich op Ter Lips hiervoor inschrijven t/m 18 oktober en t/m 31 oktober op de locatie Multatulilaan, op de lijst die bij de ingang hangt.
Als u hiervoor kiest, dan wordt er geen aparte foto van de broertjes of zusjes die wel al op school zitten, gemaakt.

De fotograaf geeft als tip dat vrolijk gekleurde kleding het goed doet op de foto’s!