Familievoorstelling Bremer Stadsmuzikanten

Familievoorstelling Bremer Stadsmuzikanten
Zondag 3 februari
Aanvangstijden: 14.00u en 16.00u
Het Kruispunt, Schoolstraat 2, 2251 BM Voorschoten.

Op zondag 3 februari wordt, op basis van het (bekende ) sprookje van Grimm,  het verhaal gespeeld en uitgebeeld in theater en muziek.
Eleanor uit groep 5 en Anouk uit groep 7 van OBS De Vos, locatie Ter Lips werken mee aan deze muziektheaterproductie.
Kinderen uit Voorschoten in de  leeftijd van 6-12 jaar, en het orkest Sinfonietta Voorschoten brengen deze  muziektheaterproductie  op de planken.
De ezel, de hond, de kat en de haan beleven spannende avonturen op weg naar Bremen. Het orkest zal met korte muziekstukken de sfeer van het gebeuren muzikaal ondersteunen, zoals  de vlucht van de rovers  die  muzikaal wordt omlijst met delen uit de Pirates of the Caribean.

Het belooft een prachtige voorstelling te worden. De kosten zijn €10,- voor een kind en €15,- voor een volwassene. Informatie over het verkrijgen van de kaartjes vindt u op de flyer.