Help, een puber thuis!

9 november 2018

Het Centrum voor Jeugd en Gezin (CJG) organiseert inLeiden de cursus Help, een puber thuis! voor ouders van kinderen van 11-17 jaar.

Wat verandert er allemaal in de puberteit? ‘Mijn puber wordt steeds brutaler en lijkt niet meer te luisteren naar wat ik zeg…Wat kan ik doen?? ‘Hoe blijf ik in contact met mijn puber en hoe voorkom ik ruzies?

In de cursus ‘Help, een puber thuis!’ wordt ingegaan op de prettige, maar ook de lastige kanten van het omgaan met pubers. Je krijgt alles te weten over het puberbrein en over de veranderingen van kinderen in de puberteit. Hoe je om kan gaan met vervelend gedrag van pubers, hoe je het contact met je puber kunt verbeteren en hoe je ruzie kunt voorkomen.

Is jouw kind een (beginnende) puber, dan is deze cursus iets voor jou!

De cursus bestaat uit vijf bijeenkomsten van twee uur en start op dinsdag 13 november 2017 (19.30 - 21.30 uur) in het CJG Leiden Noord, Arubapad 2, 2315 VA, Leiden.

De cursuskost € 20,- per persoon. (Ouder)paren krijgen 10% korting. Aanmelden via www.cjgcursus.nl.

Meer informatie en aanmelding CJG cursussen
Website:                    www.cjgcursus.nl
E-mail:                       info@cjgcursus.nl