Suikerfeest op school op donderdag 6 juni

17 mei 2019

Het is een en al drukte op school. De meivakantie is nog niet voorbij of er volgen aankondigingen voor de Avondvierdaagse, de Projectweek, klassenuitjes naar speeltuinen en pretparken en Sport- en spelletjesdag. Al deze activiteiten volgen elkaar in rap tempo op en voor alle feestjes en uitjes wordt natuurlijk aan ouders gevraagd om hulp en ondersteuning.

Ook de Ramadan, de Islamitische vastenperiode, is al een tijdje bezig en het einde van de Ramadan wordt traditiegetrouw door alle kinderen op school meegevierd. Op donderdag 6 juni zullen de kinderen samen op school het Suikerfeest beleven en iets meekrijgen van de achtergronden van dit bijzondere Islamitische feest.

De Ouderraad van de VOS Multatulilaan vraagt daarom aan alle ouders of zij willen helpen door een feestelijke, al dan niet traditionele traktatie te verzorgen en eventueel op donderdagochtend 6 juni mee te helpen. Graag hiervoor aanmelden op de intekenlijstjes die bij elke klas of op het grote prikbord in de centrale hal hangen. Geef daarbij graag aan voor hoe veel kinderen u een traktatie maakt en of de traktatie vrij is van ingrediënten als noten, pinda’s of melk, in verband met allergieën.
Als in elke klas voldoende wordt gemaakt voor de hele klas, dan is de intekenlijst vol.

1751.jpg   1752.jpg