Werk je in het onderwijs, of wil je in het onderwijs werken?

Stuur een open sollicitatie aan Wilma Vissenberg wvissenberg@obsdevos.nl.
Liever eerst telefonisch contact? Bel naar 071-5610216 en vraag naar Wilma Vissenberg of Julia Drillenburg.

obs de VOS!

Op deze site vindt u allerlei informatie over onze school.
Wij hechten veel waarde aan goede communicatie met ouders en leerlingen. Het geven van goede informatie is daarom van essentieel belang. Wij hebben dan ook geprobeerd om alle belangrijke informatie over onze school op deze site weer te geven.

Foto’s van activiteiten en uitstapjes kunt u via deze website alleen zien met een inlognaam en wachtwoord. Deze ontvangt u wanneer uw kind op school komt. Indien u nog geen wachtwoord heeft ontvangen, kunt u deze aanvragen via de leerkracht van uw kind.

Mist u onderwerpen op deze site of heeft u vragen, neem dan contact met ons op via info@obsdevos.nl.

vanuit-eigen-kracht.png