Medezeggenschapsraad

Welkom op de pagina van de Medezeggenschapsraad (MR) van obs De VOS. Wij zijn een groep van 5 docenten en 5 ouders die zich er met plezier voor inzet om deze mooie school nóg een stukje mooier te maken voor de kinderen van obs De VOS.

Lees vooral de notulen van onze vergaderingen om te weten welke onderwerpen er op dit moment spelen:

Notulen 14 september 2023

Notulen 24 oktober 2023

Notulen 30 november 2023

Notuelen 31 januari 2024

Notulen 13 maart 2024

Wat doet de MR?

Iedere school is wettelijk verplicht een MR te hebben. Een schooldirectie heeft de plicht om voor sommige beslissingen eerst de MR te raadplegen. Zo’n voorgenomen besluit wordt dan ter instemming of ter advies aan de MR voorgelegd. De MR mag natuurlijk ook – gevraagd of ongevraagd – advies uitbrengen over beleidszaken. Kortom, ben je MR-lid dan mag je meedenken over allerlei onderwerpen die met school en met het onderwijs te maken hebben en krijg je een interessant kijkje in de keuken.

Contact

Wil je iets aankaarten? Heb je een suggestie? Wil je een keer als toehoorder een vergadering bijwonen? Of overweeg je zelf MR-lid te worden? Dan horen we graag van je via mr@obsdevos.nl.

Je mag ons natuurlijk ook op of rond de school aanspreken!

IMG-20231024-WA0025.jpg

Annette Vink, leerkracht Multatulilaan