Certificering leerling mediatoren Vreedzame school

2 november 2018

Zoals u waarschijnlijk al weet, werken we al langere tijd met de methode "de Vreedzame School",
Vorig jaar zijn we gestart met het opleiden van leerling mediatoren die in de kleine pauzes bij conflicten bemiddelen om zo tot win-win situaties te komen.
Ook dit jaar hebben we binnen de school leerling mediatoren uit de groepen 7 en 8 opgeleid.
Op woensdag 31 oktober zijn op Ter Lips de certificaten op feestelijke wijze door de locatieleider, Annemiek Vernooy uitgereikt. Op vrijdag 2 november kregen de mediatoren van de Multatulilaan feestelijk hun certificaat uitgereikt door Marleen Stemerding.
Hierbij willen we de opleiders, de juffen Marlies, Renske, Mariëlle en Ellen hartelijk bedanken voor hun inzet. Tevens willen we alle leerlingmediatoren hartelijk feliciteren! Veel succes met de mediation.