Cursus Positief opvoeden! (Triple P)

8 september 2017

Op 23 oktober (Alphen) en 25 oktober (Leiden) a.s. van 19.30-21.30 uur start de cursus ‘Positief opvoeden!’ (Triple P) voor ouders met kinderen van 2 tot 12 jaar met emotionele en/of gedragsproblemen.

Ouders leren het lastige gedrag van hun kind beter begrijpen, een positieve band met hun kind ontwikkelen, aandacht besteden aan gewenst gedrag, omgaan met ongewenst gedrag en voorkomen dat situaties uit de hand lopen.

De opvoeding van kinderen is een belangrijke, maar soms zware taak. Simpele, duidelijke tips over hoe om te gaan met lastig gedrag kunnen heel prettig zijn. De cursus ‘Positief opvoeden’ kan deze tips geven.

De cursus duurt 8 weken en bestaat uit 5 groepsbijeenkomsten van 2 uur en 3 telefonische contacten met de trainer, kosten € 25,- p.p. (m.u.v. niet subsidiërende gemeenten).

Aanmelden via www.cjgcursus.nl

Meer informatie en aanmelding CJG cursussen

Website:                    www.cjgcursus.nl

E-mail:                       info@cjgcursus.nl