Even voorstellen – juf Shirien

23 juni 2017

Zoals u gehoord heeft zal ik het komend schooljaar werkzaam zijn in groep Geel. Ik werk sinds 2009 op bij OBS De Vos op de locatie Multatulilaan. Hier heb ik vier jaar groep 1/2 les gegeven. Ik heb vervolgens een jaar groep 5 gedaan en nu sta ik alweer drie jaar voor groep 4. Ik heb bij de directie aangegeven dat ik weer heel graag terug zou willen naar de kleuters. De afwisseling, de manier van lesgeven en de leeftijd van de kinderen heb ik gemist. Ik ben blij dat ik nu de kans krijg om de leerkracht van groep Geel te worden.  Op dinsdag  middag  4 juli kom ik kennismaken met de kinderen.  Ik zou het ook erg leuk vinden om u te ontmoeten. U bent welkom om na schooltijd kennis met mij te maken.

Hopelijk tot dan en anders wens ik u een hele prettige vakantie!

Groetjes Shirien