Fietsenstalling Ter Lips

1 november 2019

Het zal u als ouder niet ontgaan zijn dat de fietsenstalling op het plein op de locatie Ter Lips vaak rommelig en overvol is. Dit wordt vooral veroorzaakt door een groeiend aantal fietsen met een krat of mand en/of fietsen met extra brede banden. Deze fietsen passen niet in de fietsenrekken en beschikken ook niet altijd over een goede standaard waardoor ze tegen hekken of andere fietsen aan staan en verhoudingsgewijs veel plek innemen.  We zijn momenteel druk aan het puzzelen hoe we dit probleem kunnen oplossen zonder extra plek van ons toch al niet zo grote schoolplein af te snoepen. Daarnaast willen we graag leerlingen van groep 8 inzetten om in de ochtend het stallen van de fietsen in goede banen te leiden. Zodra er meer duidelijkheid is informeren we u via Parro of deze nieuwsbrief.