Goed doel kerst, Multatulilaan

8 december 2017

Vandaag hebben afgevaardigde leerlingen uit de groepen 6 t/m 8 hun goede doelen gepitched. Totaal 10 kinderen deden hun uiterste best om hun goede doel naar voren te schuiven. De gepresenteerde doelen waren:
- Alemachen (een tijdelijk ‘thuis’ voor gehandicapte kinderen die een medische behandeling moeten ondergaan in  Addis Abeba);
- Make a Wish: een organisatie die de liefste wens vervult van kinderen die een levensbedreigende  ziekte hebben;
- KiKa: stichting Kinderen Kankervrij werft fondsen voor onderzoek naar kinderkanker. Het doel is de genezingskans te vergroten.
We hebben afgesproken dat we dit jaar KiKa als goede doel kiezen. De leerlingen die de ‘Make a Wish’ als goede doel hebben, sluiten hierbij in de organisatie aan.
Volgend jaar zal ‘Alemachen’ het goede doel zijn.
Wij hopen dat onze jaarlijkse kerstactie uw royale steun krijgt!