Harmonie Voorschoten

27 oktober 2017

Beste leerling,

Lijkt het je leuk om een instrument te leren bespelen?
Wil je weleens weten hoe het er in een orkest aan toe gaat? Dan is dit je kans!

Op vrijdag 10 november organiseert Harmonie Voorschoten een open repetitieavond. Het leerlingenorkest van de Harmonie zal laten zien hoe het er aan toe gaat bij een repetitie en onze dirigent zal het een en ander vertellen over samen spelen.

Na afloop kun je zelf een instrument uitproberen en vragen stellen aan de leden van het leerlingenorkest, en je eventueel opgeven voor een aantal introductielessen op een instrument dat je leuk lijkt.

Heb je geen zin om de lessen alleen te volgen? Dan doe je dit gewoon samen met je vriendje of vriendinnetje!

We beginnen om 19.00 uur en het duurt tot 20.00 uur. Het adres is Bondsgebouw, Leidseweg 100 in Voorschoten. Neem gerust je vader of moeder mee, misschien vinden zij het ook leuk om een instrument te leren spelen.

Als je wilt komen meld je dan aan bij onderstaand emailadres.

Heb je nog vragen? Bel of mail dan gerust!

Groetjes namens Harmonie Voorschoten,
Wil de Jong
Kim de Jonge

Bel of mail om je aan te melden bij het volgend adres: Wil de Jong