Heeft u nog een plekje over in uw huis en hart?

29 maart 2019

Helaas zijn er heel veel kinderen die, door verschillende omstandigheden, niet meer bij hun ouders kunnen wonen. Het is voor deze kinderen zo fijn en belangrijk, dat ze een veilige, warme en rustige thuishaven hebben.
William Schrikker Pleegzorg is een landelijk werkende organisatie met een specifieke doelgroep. De kinderen waar wij pleeggezinnen voor zoeken zijn kinderen van ouders met een verstandelijke beperking en/of kinderen met een verstandelijke en/of lichamelijke beperking en/of chronische ziekte. Kinderen die zo gewoon mogelijk willen opgroeien.
Wij bieden een vrijblijvend gesprek bij u thuis aan, waar alles wordt uitgelegd wat er bij pleegzorg komt kijken. U krijgt de gelegenheid om al uw vragen te stellen.
Bij interesse kunt u contact opnemen met Saskia Sandell: ssandell@wsg.nu / 088-5261426 Kijk ook eens op de website www.williamschrikkergroep.nl Onder het kopje ‘pleegzorg’ vindt u hier een aanmeldformulier om meer informatie op te vragen en/of u aan te melden. Ook kunt u informatie vinden op onze Facebookpagina: ‘pleegouders gezocht’.