In de bibliotheek tijdens de Nationale Voorleesdagen

18 januari 2019

Voorlezen maakt je leuker! Tijdens de Nationale Voorleesdagen 2019 van woensdag 23 januari tot en met zaterdag 2 februari worden er weer tal van leuke activiteiten georganiseerd in onze bibliotheek. Kom jij ook?

Hylkia de Jong zal voorlezen uit het door haarzelf geschreven boek: "De maan moet ook een kus" op woensdag 23 januari in Bibliotheek Wassenaar van 15.30 tot 16.30 uur. Toegang gratis

Beertje is een lieve maar eigenwijze kleine Beer. Naast Papa en Mama Beer heeft hij veel vriendjes, Slimme Vos, Hert, Egeltje en Wijze Uil en niet te vergeten de Bevertjes. Hij knuffelt iedereen graag; Egeltje natuurlijk heel voorzichtig! Op een avond wil hij, verrukt door de schoonheid van de maan, ook haar een nachtkus geven. Maar de maan is zo vér en zo hóóg…

Frank Peters komt in beide vestigingen de Poppenkastvoorstelling "Muis zoekt huis" spelen, geïnspireerd op het Prentenboek van het Jaar 'Een huis voor Harry', geschreven door Leo Timmers.
In Bibliotheek Wassenaar op zondag 27 januari van 10.30 tot 11.30 uur en
In Bibliotheek Voorschoten op zondag 27 januari van 14.00 tot 15.00 uur
Kosten: Leden €8,50 / niet-leden €9,50
De voorstelling duurt 2 x 20 minuten, heeft een kleine pauze en is geschikt voor kinderen 3 t/m 9 jaar. Ouders dienen voor zichzelf ook een kaartje te kopen.

En natuurlijk is het alom bekende Pyjama-gala-bal op de laatst avond van de Nationale Voorleesdagen in Bibliotheek Voorschoten!

In een donkere bibliotheek doen we spelletjes en lezen we verhalen voor. Speciaal voor kinderen van 4-5-6 jaar.
Kledingvoorschrift: trek je mooiste pyjama aan en neem je liefste knuffel mee.
Het pyjamafeest is op zaterdagavond 2 februari van 18.45 tot 20.00 uur en is alleen voor kinderen. Deur open vanaf 18.30uur.
Kosten: Leden €8,- / niet-leden €9,-

Bestel snel kaarten via de website www.obvw.nl om teleurstelling te voorkomen