Inloophuis Scarabee

29 september 2017

Precies een jaar geleden ging de kinderclub bij inloophuis Scarabee van start, en met succes: al een jaar lang weten kinderen in de basisschoolleeftijd de club te vinden. De kinderen die komen, hebben vaak een zieke ouder, zijn zelf ziek of hebben een broer of zus met kanker. De middag heeft een vaste opbouw met praten/voorlezen/knutselen en/of spel en wordt begeleid door drie vaste enthousiaste begeleiders Anne Remijn, Nella van Rijnswou en Pauline Stadhouders en is kosteloos.

Inloophuis Scarabee is een huis waar mensen die zijn geraakt door kanker elkaar ontmoeten. Patiënten, ex-patiënten, hun partner, kinderen, familieleden en goede vrienden zijn welkom voor een praatje, contact, rust, informatie of een activiteit.
Scarabee is er voor mensen uit Leiden én omliggende gemeenten. Het inloophuis is gevestigd aan de Oude Vest 17 in Leiden, tegenover de Lakenhal.
Openingstijden zijn: maandag, dinsdag en donderdag van 10.00 - 15.00 uur en woensdag van 10.00 - 12.30 uur.
Stap over de drempel en kom eens langs!