Keuzefilm voor groep 6, 7 en 8 Ter Lips in Filmtheater Voorschoten

3 november 2017

Ook dit jaar organiseert de Stichting film theater Voorschoten keuzefilms voor de 3 hoogste groepen van de basisschool. Voor de kinderen uit groep 6, 7 en 8 van Ter Lips is dat op zaterdag 18 november. Onze bioscoop is gevestigd in het cultureel centrum in Voorschoten aan de Prinses Marijkelaan.

De kinderen kiezen op school uit drie films en we draaien de film met de meeste stemmen. Ze kunnen zich dan inschrijven op de lijst op school en betalen aan de kassa op de avond van de film. Daarbij krijgen ze korting op de toegangsprijs €5,- i.p.v. €6,- (exclusief een eventuele 3D bijdrage, afhankelijk van de film)

Let op: De filmavond is een reguliere voorstelling onder verantwoordelijkheid van Stichting Kinderfilmtheater  Voorschoten en er zal dus geen begeleiding zijn vanuit de school. Het bezoek aan de bioscoop  gebeurt op eigen gelegenheid en voor eigen verantwoording. Als er enkele dagen voor de voorstelling nog plaatsen beschikbaar zijn dan mogen kinderen van andere klassen/scholen een kaartje reserveren via onze website.

Meer informatie over de keuzefilm is te vinden op onze website: http://www.filmtheatervoorschoten.nl