Mijn eerste week

10 mei 2019

Afgelopen maandag 6 mei was het eindelijk zover. Op die dag startte ik als directeur-bestuurder van de VOS. Inmiddels zit mijn eerste week er bijna op en het is voorbij gevlogen. Vanaf dag 1 voelde ik me welkom en dat is een fijn gevoel. Natuurlijk moet ik nog veel mensen en kinderen leren kennen en weten hoe alles geregeld is, maar een goed begin is het halve werk.

De meeste ouders kennen mij nog niet (al is er al wel wat informatie rondgestuurd) dus het lijkt me goed om iets over mezelf te vertellen.

Al van jongs af aan ben ik ervan overtuigd dat ieder kind zich kan ontwikkelen, kan groeien. Door goed onderwijs, vertrouwen en de juiste ondersteuning kan een kind boven zichzelf uitstijgen en ik wil daar graag aan bijdragen. De afgelopen 20 jaar heb ik dat met veel plezier gedaan vanuit  mijn werk bij het Haags Centrum voor Onderwijsadvies (HCO) en nu heb ik het voorrecht om dat te mogen doen als directeur-bestuurder van de VOS.
Mijn vrije tijd breng ik het liefst door met mijn vriend Tom en mijn 3 kinderen Nienke (14 jaar), Willem (12 jaar) en Jaap (10 jaar).  Spelletje doen, naar het museum of het strand, langs de lijn bij de hockey of rugby, of gewoon relaxen in de tuin met een drankje. Verder ben ik actief als contactouder bij het VCL (de school van mijn zoon) en als MR-lid bij het HML (de school van mijn dochter). Als ik naast dit alles nog een beetje energie over heb dan loop ik graag hard in de duinen in de buurt van mijn huis in Den Haag.

Ik vind het leuk om u als ouder te leren kennen dus spreek me, net als de kinderen, vooral aan bij de deur of loop even bij me binnen.

Tot ziens!
Ingrid La Haye