Personele ontwikkelingen De VOS

7 juni 2019

Er zijn momenteel op beide locaties van De VOS een aantal personele ontwikkelingen waarvan ik u graag op de hoogte stel.

Ter Lips

• Chantal en Florine hebben er voor gekozen om na de zomervakantie elders aan de slag te gaan. We wensen beide veel plezier en succes op hun nieuwe werkplek.
  • Shirien heeft op 24 mei een prachtige dochter, Zia, gekregen. Naar verwachting gaat Shirien volgend schooljaar rond de herfstvakantie weer aan het werk, maar nu is ze eerst nog heerlijk thuis aan het genieten van haar dochter.

Multatulilaan
  • Marieke staat op vrijdag 21 juni voor het laatst voor groep 3 daarna gaat ze met welverdiend zwangerschapsverlof. Astrid zal in de laatste weken tot aan de zomervakantie de lesdagen van Marieke overnemen.
  • Martine loopt momenteel stage bij de kleuters. We zijn heel blij dat we u kunnen mededelen, dat ze met ingang van het nieuwe schooljaar ons team als leerkracht blijvend komt versterken.