School mogelijk dicht op 6 november i.v.m. landelijke onderwijsstaking

11 oktober 2019

Om een duidelijk signaal aan de politiek af te geven hebben de vakbonden AOb, CNV Onderwijs, FNV Onderwijs&Onderzoek, FvOv en AVS hun leden opgeroepen om op 6 november het werk neer te leggen als de onderwijsbegroting in de Tweede Kamer wordt behandeld. Het verzoek is mee te staken voor voldoende collega’s, minder werkdruk en een fatsoenlijk salaris. Op dit moment wordt de stakingsbereidheid op de Vos geïnventariseerd waarna besloten wordt of de school op 6 november gesloten zal zijn. Houdt u er alvast vooruitlopend op dit besluit rekening mee dat dit mogelijk het geval is. Eind volgende week wordt de knoop doorgehakt en ontvangt u per mail meer informatie.

Meer weten over de landelijke onderwijsstaking? Kijk op www.investeer-in-onderwijs.nl