Schoolfotograaf

3 november 2017

De schoolfotograaf komt maandag 13 november op de Multatulilaan en dinsdag 14 november op Ter Lips foto’s nemen van alle kinderen en groepen.

De broertjes/ zusjes foto en de foto’s van leerlingen samen met broertjes en zusjes die niet op school zitten, worden voor beide locaties op woensdag 15 november gemaakt.

Als u wilt dat uw kinderen op de foto gaan met een broertje of zusje dat niet bij ons op school zit, kan dat vanaf 12.00 uur. U kunt zich hiervoor inschrijven voor donderdag 9 november op de lijst die op het prikbord bij de ingangen hangt.

Als u hiervoor kiest, dan  wordt er geen aparte foto van de broertjes of zusjes die wel al op school zitten gemaakt.

Als u niet na schooltijd komt, hoeft u niets te doen en regelt de school dat broertjes en zusjes op de locatie gefotografeerd worden.