Schoolschaakkampioenschap

13 oktober 2017

Het jaarlijkse schoolschaakkampioenschap is dit schooljaar op zaterdag 13 januari 2018. We zijn op zoek naar enthousiaste kinderen en begeleidende ouders die mee willen doen deze dag.

Het is mogelijk na schooltijd schaaklessen op school te regelen onder leiding  van studenten/ leerlingen van de organiserende schaakvereniging. Als er genoeg animo voor is, kan de school deze lessen aanvragen.

Geef je alvast via rvansorge@obsdevos.nl op voor het schaaktoernooi, eventuele lessen na schooltijd  of als begeleider van de kinderen

De schaakvereniging heeft plaats voor kinderen die het schaakspel willen leren. De beginnersgroep is vooral voor jonge kinderen uit groep 3 t/m 5. De lessen bij de schaakvereniging zijn op vrijdag van 19:15 tot 20:15 uur, bij basisschool de Vink. Het is mogelijk om enkele lessen op proef bij te wonen. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de jeugdleider (jeugdleider@svvoorschoten.nl).