Schoolschaaktoernooi

8 december 2017

Vind je het leuk om te schaken? Doe dan mee op zaterdag 13 januari 2018 aan het jaarlijkse basisschoolschaaktoernooi van Voorschoten! Het maakt niet uit hoe goed je bent, iedereen die kan schaken en dit een hele middag volhoudt, mag meedoen. Vorig jaar deden ruim 100 Voorschotense kinderen mee. Het toernooi wordt georganiseerd door de schaakvereniging Voorschoten.

Plaats: Cultureel Centrum
Datum: Zaterdag 13 januari 2017
Tijd: Aanmelden om 12.45 uur (zaal open vanaf 12.30 uur)
Einde: Prijsuitreiking circa 17.00 uur

Er wordt gespeeld in teams van vier personen. De volgende kinderen hebben zich al opgegeven:

Ruben Verzijl T4
Koen Smallenburg M5
Arlette van Paassen T5
Luca Lay M5
Frederique van Dam M6
Tommy Lay M6
Robin van Paassen T7
Marijn van Paassen T8
Steph van Vliet M8

Als begeleider hebben zich opgegeven Andy Lay, vader van Tommy en Luca en Richard van Dam, vader van Frederique. Hartelijk dank alvast voor jullie hulp!

Als uw kind nog mee wil doen aan dit kampioenschap, geef dit dan door vóór 20 december via rvansorge@obsdevos.nl.