Slagbaltoernooi groepen 7

Verzamelen: om 9.00 uur bij de ingang van het sportpark
Start: het toernooi begint om 9.15 uur
Einde: rond 14.00 uur is het toernooi  afgelopen
Belangrijk: neem eigen kleding mee omdat de sportkleding van school direct wordt ingenomen!!!

Zorg voor goede sportkleding (broekje en shirtje krijgen de kinderen van school) en sportschoenen met een goed profiel (geen noppen of spikes, wel kunstgrasschoenen). Iedereen moet een lunchpakket en voldoende drinken meenemen (kinderen en begeleiders krijgen één consumptiebon van de organisatie). Bij mooi weer is een pet en zonnebrandcrème wel handig! Wij gaan ervan uit dat de kinderen na de finales (14.00 uur) zelfstandig naar huis gaan. Neem contact op met de groepsleerkracht als dit niet mogelijk is, of als u nog meer vragen en/of opmerkingen heeft. We maken er een gezellige en sportieve dag van!