Spaaractie boeken schoolbieb

27 september 2019
In het kader van Kinderboekenweek heeft de Bruna een actie om te sparen voor schoolbieb. Je kunt sparen voor gratis kinderboeken! En hoewel er in Voorschoten zelf geen Bruna is willen we toch graag samen met alle ouders/verzorgers van de school aan deze actie meedoen. Hoe meer ouders meedoen, hoe meer gratis kinderboeken kunnen worden uitgezocht bij Bruna.

Hoe werkt ‘Sparen voor je schoolbieb’?
  • Ouders kopen tijdens de Kinderboekenweek een kinderboek bij een Bruna-winkel en leveren de kassabon in op school;
  • De school verzamelt alle kassabonnen tot eind oktober 2019 (inleveren kan bij de directie of de eigen leerkracht);
  • De verzamelde kassabonnen kunnen door de school t/m 15 november 2019 ingeleverd worden bij een Bruna-winkel.
  • De Bruna-winkelmedewerker telt de kassabonbedragen na inlevering bij elkaar op en de school ontvangt een waardebon;
  • De school mag t/m 15 december 2019 voor 20% van het totaalbedrag kinderboeken uitzoeken in de betreffende Bruna-winkel.
Op bruna.nl/schoolbieb vind je meer informatie over de schoolbieb actie.

Alvast dank voor het meedoen en veel leesplezier!