Verkeerssituatie Ter Lips

23 juni 2017

Het parkeren op de stoep bij de gele streep blijft voor veel mensen een ergernis. Buiten het feit dat het niet mag, worden ouders en kinderen gedwongen over de weg te lopen en is de situatie bij het oversteken onoverzichtelijk. Op dit moment zetten medewerkers van de school elke ochtend pionnen neer bij de gele streep om te voorkomen dat hier geparkeerd wordt. Aan het uitvoerend bedrijf is gevraagd om er blijvende obstakels te plaatsen maar, het lijkt erop dat ze dat niet gaan doen. Wel zal er meer  worden gesurveilleerd door de buitengewoon opsporingsambtenaar. De beste oplossing is natuurlijk: Niet parkeren op de stoep bij de gele streep of stilstaan in de straat of, zoals we de kinderen leren bij de Vreedzame school, parkeren doen we in de daarvoor bestemde vakken en we rijden rustig door de straat, want elke jongen en meid let op de veiligheid.

Vanaf volgende week stoppen we voorlopig met het neerzetten van de pionnen en hopen we op uw positieve medewerking.